فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم ماموریت غیر ممکن 3

نام: 3 Mission Impossible

محصول 2006

دوبله فارسی

دانلود با حجم 595 مگابایت 480 پیکسل

دانلود با حجم 1005 مگابایت 720 پیکسل

دانلود با حجم 1965 مگابایت 1080 پیکسل به صورت پارت             پارت1                   پارت2                              پارت3



دانلود فیلم ماموریت غیرممکن 2

دانلود فیلم Mission Impossible II 2000 با دوبله فارسی

نام: Mission Impossible

سال تاسیس: 2000

حجم: 830 مگابایت

دوبله فارسی

لینک دانلود نسخه 720 پیکسلی



دانلود انیمیشن Inside out

نام: Inside out (ظاهر و باطن)

تاریخ تولید: 2015

دوبله فارسی

لینک دانلود نسخه 720 پیکسلی با حجم 595 مگابایتی



خلاصه داستان:رایلی دختر ۱۱ ساله و شادی است که بخاطر شرایط خانوادگی، مجبور می شود به همراه پدر و مادرش به شهر سان فرانسیسکو نقل مکان کند. رایلی در این شهر جدید باید دوستان جدید پیدا کرده و وضعیت خودش را با این محیط تطبیق دهد. با اینحال ۵ احساس مهم ذهن او شامل خوشی ،ناراحتی ،خشم ،ترس ،و انزجار قادر نیستند در موقعیت جدیدی که رایلی در آن قرار گرفته مدیریت همیشگی شان را بر ذهن او داشته باشند و دائما در حال کشمکش هستند اما…