فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم Psycho 1960

نام فیلم : Psycho 1960 (روانی)

کارگردان : Alfred Hitchcock

بازیگران : Anthony Perkins - Vera Miles

این فیلم اثری اقتباسی از رمانی به همین نام میباشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

  نکات جالب درمورد فیلم : 

1- سکانس حمام در این فیلم یکی از پراهمیت ترین سکانس های تاریخ سنماست و آن را در دانشگاه ها تدریس میکنند. در این سکانس از 77 زاویه و 50 کات استفاده شده است. 

2- فیلم جزو 100 فیلم برتر متاکریتیک و 250 فیلم برتر IMDb است.

3- آلفرد هیچکاک بسیار از موسیقی فیلم که برنارد هرمن آن را ساخته بود، خوشش آمد و پس از ساخت فیلم، دستمزد هرمن را بیشتر کرد. او میگوید : سی و سه درصد هیجان فیلم بخاطر موسیقی آن است. 

4- وقتی روز اول همه دست اندرکاران دور هم جمع شدند، دست راستشان را بلند کردند و به هیچکاک قول دادند که یک کلمه از داستان را هم برای هیچ کسی تعریف نکنند. هیچکاک به این دلیل که داستان فیلم لو نرود تمام رمان های "روانی" را از کتاب فروشی ها خرید. 

5- جالب است بدانید که وال دیزنی از این فیلم بسیار متنفر بود و آن را چندش آور خواند. او پس از این فیلم به هیچکاک اجازه نداد تا در دیزنی لند فیلمبرداری کند. 

6- پس از نمایش فیلم، مردی با عصبانیت نامه ای به پر از ناسزا به هیچکاک نوشت چرا که دخترش میترسید در حمام دوش بگیرد. 

7- موسیقی فیلم از ساز های رشته ای (ویولن و ویولنسل) ساخته شده است.



داستان :

ماریون کرین، دختر جوانی که قرار است بزودی ازدواج کند، با نامزدش به مشکل مالی برخورده اند. ماریون برای فرار از این مشکل تصمیم میگیرد پولی را که رییسش به او داده تا به حسابش(حساب رییسش) بریزد، بدزدد و فرار کند. در هنگام فرار، باران شدید آغاز میشود و او در بزرگراه منحرف میشود و در راه اشتباهی پیش میرود تا اینکه به متل کوچکی که تنها ساکن آن، صاحبش (پسری به نام نورمن) است میرسد. نورمن به خوبی با ماریون رفتار میکند و برایش شام آماده میکند، او از مادرش که مریضی روحی دارد برای ماریون حرف میزند. پس از صرف شام، ماریون به حمام میرود و مشغول دوش گرفتن میشود که ناگهان ....

" اگه دنبال فیلمی میگردید که هیجان و وحشت بالا داشته باشه، این فیلمو به هیچ وجه از دست ندید." در کل اگه بخوایم بگیم، هیچکاک فیلم بد نمیسازه. 



لینک دانلود فیلم دو زبانه (انگلیسی و فارسی) 720

لینک دانلود فیلم دو زبانه (انگلیسی و فارسی) 1080


لینک ها از وبسایت film2serial.ir هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.