فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم Rear Window 1954


نام فیلم : Rear Window 1954 (پنجره پشتی)

کارگردان : Alfred Hitchcock 

بازیگران : James Stewart - Grace Kelly

فیلم اقتباسی از رمان "باید به قتل رسیده باشد" است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  ادامه مطلب ...

دانلود فیلم Some Like It Hot 1959

نام : Some Like It Hot 1959 (بعضی ها داغش را دوست دارند)

کارگردان : Billy Wilder

بازیگران : Jack Lemmon - Marilyn Monroe 

این فیلم یک اثر غیراقتباسی است (فیلمنامه اصلی)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  ادامه مطلب ...