فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم Some Like It Hot 1959

نام : Some Like It Hot 1959 (بعضی ها داغش را دوست دارند)

کارگردان : Billy Wilder

بازیگران : Jack Lemmon - Marilyn Monroe 

این فیلم یک اثر غیراقتباسی است (فیلمنامه اصلی)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  نکات جالب درباره فیلم:

1- فیلم جزو 250 فیلم برتر سایت IMDb میباشد.

2- با وجود اینکه فیلمی قدیمی و سیاه و سفید است، اما با گذشت این سال ها هنوز جالب و خوش ساخت است. 

3- فیلم، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم کمدی-موزیکال و بهترین بازیگر مرد برای جک لمون و بهترین بازیگر زن برای مریلین مونرو را به ارمغان آورد.


داستان : 

شبی از ماه فوریه سال 1929، ماموران پلیس وارد یک مجلس ختم میشوند و به دنبال دستگیری یکی از گردن کلفت های شهر اند. دو نوازنده به نام های جری و جو، که در آن مجلس مشغول نواختن هستند، سریع از آنجا فرار میکنند. فردای آن روز هر دوی آنها که به دنبال کار هستند، تصمیم میگیرند که برای اجرای موسیقی به راهی دور بروند و چون ماشین ندارند، تصمیم میگیرند با ماشین یکی از آشناهایشان بروند. وقتی وارد پارکینگ میشوند، مامور پارکینگ با عده ای دیگر در حال ورق بازی است. در این حین همان گردن کلفت دیشب با نوچه هایش وارد پارکینگ میشود و افرادی را که در آنجا بازی میکنند به رگبار میبندد (چون معتقد است که یکی از همان ها دیشب او را گزارش داده است) جو و جری خود را مخفی میکنند اما سرانجام به وجودشان پی میبرند. پس جو و جری تصمیم میگیرند برای فرار از دست این اوباش، مثل زنان آرایش کنند و وارد یکی از گروه های موسیقی زنانه که به نوازنده احتیاج دارند، وارد شوند ...


لینک دانلود فیلم (زبان اصلی) 720

لینک دانلود فیلم (زبان اصلی)1080

جستجوی زیرنویس

لینک های دانلود از سایت mymoviefilm.nl هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.