فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم Rear Window 1954


نام فیلم : Rear Window 1954 (پنجره پشتی)

کارگردان : Alfred Hitchcock 

بازیگران : James Stewart - Grace Kelly

فیلم اقتباسی از رمان "باید به قتل رسیده باشد" است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  نکات جالب درباره فیلم :

1- کل فیلم فقط در یک اتاق فیلمبرداری شده است.

2- دوشیزه تورسو (زنی که در فیلم رقاص باله است) برای مدت زیادی در همان آپارتمانی که در فیلم بود، زندگی میکرد.

3- این فیلم برخلاف بسیاری از فیلم های آن زمان، رنگی است. پس از انتشار فیلم، رنگ زرد  در فیلم از بین رفته بود. جالب است بدانید یکی از لباس های گریس کلی در این فیلم، زرد است اما سفید نشان داده میشود.

4- این فیلم، تنها فیلمی است که گریس کلی در آن سیگار میکشد.

5- حدود هزار لامپ، در فیلم، برای ایجاد نور آفتاب استفاده شده است.

6- این فیلم در سایت IMDb جزو 250 فیلم برتر است و در سایت متاکریتیک، از 100، امتیاز 100 را دریافت کرده است.


داستان : 

عکاسی جوان در یک حادثه، پایش شکسته شده است و اینک در خانه خود در حال استراحت است. او از پنجره اتاق خود، همسایه هایش را زیر نظر میگیرد و زندگی آنها را از دور رویت میکند. یک شب که عکاس کنار پنجره خوابش میبرد، صدای جیغی میشنود و از خواب میپرد ....


لینک دانلود فیلم نسخه دو زبانه (انگلیسی و فارسی)720

لینک دانلود فیلم نسخه دو زبانه (انگلیسی و فارسی)1080

لینک ها از وبسایت hexdownload.co هستند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 23:42

ام بی پیکچرس

مهرداد دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 23:39

واو
آفرین!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.