فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود سریال The Exorcist (جن گیر) 2016


نام : جن گیر ( مجموعه تلویزیونی)

سال تولید: پاییز 2016

زبان : انگلیسی 

کارگردان: جرمی اسلاتر

فصل 1 و 10 قسمت


داستان: قبل از دیدن این مجموعه حتما سینمایی The Exorcist 1973 یا همان جن گیر 1 را ببینید چرا که این فیلم نیز ادامه جن گیر 1 و 2 است که این بار پدر توماس و پدر مارکوس قصد دارند شیطانی( pazuzu) را که چهل سال پیش وارد بردن ریگان مک نیل شده بوددوباره از بدن ریگان و دخترش دربیاورد همینطور تعدادی از شیطان پرستان که به کلیسا نفوذ کرده اند قصد کشتن پاپ را دارند اما  ....


دانلود قسمت 1

دانلود قسمت 2

دانلود قسمت 3

دانلود قسمت 4

دانلود قسمت 5

دانلود قسمت 6

دانلود قسمت 7

دانلود قسمت 8

دانلود قسمت 9 

دانلود قسمت 10


دانلود فایل زیرنویس تمامی قسمت ها

پسورد: draw9