فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم There Will Be Blood 2007


نام فیلم : There Will Be Blood 2007 (خون به پا خواهد شد)

کارگردان : Paul Thomas Anderson

بازیگران : Daniel Day Lewis - Paul Dano

این فیلم اثری اقتباسی از رمانی به نام نفت است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 نکات جالب درباره فیلم:

1 - دنیل دی لوییس برای این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

2- با اینکه فیلم پتانسیل بالایی برای بهترین فیلم بودن داشت اما جایزه بهترین فیلم را به جایی برای پیرمرد ها نیست باخت.

3 - خون به پا خواهد شد، با توجه به اسمی که دارد، جالب است بدانید که غیر از چند دقیقه پایانی اصلا خونی در فیلم وجود ندارد.

4 - در این فیلم قهرمانی وجود ندارد. مثل همه انسان های جهان، در این فیلم هم شخصیت ها نه کاملا خوب هستند و نه کاملا بد.

5 - فیلم در لیست 250 فیلم برتر سایت IMDb میباشد.


داستان :

دنیل پلین ویو، انسانی است درون گرا و بیزار از دیگر انسان ها. در ابتدای فیلم در حال کندن چاه نفت، پایش صدمه میبیند. اما خود را از مخمصه، بیرون میکشد. پس از این با چند نفر دیگر شروع به تخلیه چاه میکند و در این میان یکی از کارگران کشته میشود. دنیل پسر نوزاد کارگر کشته شده را به فرزندی قبول میکند. چند سال بعد دنیل به دلیل کندن چاه نفت و مدیریت آن، مشهور میشود و نوجوانی به نام پال، به او مراجعه میکند و در ازای چند هزار دلار پول، محل زمین های پدرش را که در آن نفت وجود دارد نشان میدهد ...


لینک دانلود فیلم دو زبانه (فارسی و انگلیسی) نسخه 720

لینک دانلود فیلم دو زبانه(فارسی و انگلیسی) نسخه 1080

(لینک ها از وبسایت my-filmm.pro گرفته شده اند.)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.