فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم The Grand Budapest Hotel 2014


نام فیلم : The Grand Budapest Hotel 2014 (هتل بزرگ بوداپست)

کارگردان : Wes Anderson

بازیگران : Ralph fiennes - F. Murray Abraham

فیلمبردار : Robert Yeoman

موسیقی : Alexandre Desplat

فیلمنامه : Wes Anderson 

فیلم اقتباسی نیست! (فیلمنامه اصلی)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

  نکات جالب درباره فیلم : 

1- فیلم  جزو 250 فیلم برتر سایت IMDb است. 

2- صحنه ای که لودویگ به صورت زیرو کشیده میزند چهل و دو بار گرفته شد یعنی بازیگر زیرو (تونی روالری) چهل و دو بار سیلی خورد تا این صحنه ضبط شود.

3- تیلدا سوینتن برای این فیلم پنج ساعت روی یک صندلی نشست تا در برای ایفای نقش یک بانوی هشتاد ساله گریم شود. 

4- اگر خوب دقت کنید، اغلب نماهای فیلم پرسپکتیوی است. 

5- این فیلم پرفروش ترین فیلم سال 2014 بود و در چند کتگوری نامزد جایزه اسکار شد. 



داستان : 

صاحب هتل بزرگ بوداپست(زیرو) در مصاحبه با نویسنده ای شروع به تعریف داستان خود، زمانی که در همین هتلی که خود صاحب آن است پادو بوده میکند. در این زمان که زیرو پادوی هتل بوده است، گوستاو اچ که مدیریت هتل را به عهده داشته در رابطه با زنی هشتاد ساله است که پس از مدتی بصورت مشکوکی به قتل میرسد و حالا به گوستاو اچ پیام رسیده که طبق وصیت نامه پیرزن باید به مراسم تدفین او رفته و ارث خود را بگیرد. گوستاو اچ هم با زیرو به صورت مخفیانه به این مراسم میرود اما ....


لینک دانلود

دانلود نسخه دو زبانه (انگلیسی و فارسی) 720

دانلود نسخه دو زبانه (انگلیسی و فارسی) 1080

لینک ها برگرفته از سایت doostihaa.com هستند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.