فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم طالع نحس 1976

نام : طالع نحس

محصول آمریکا

سال تولید: 1976

ژانر: وحشتناک ولی نه اونقدرا


لینک دانلود فیلم با دوبله فارسی پارت یک                  پارت دو        زیرنویس


لینک دانلود رمان طالع نحس


خلاصه داستان: در روز ششم ماه ششم میلادی سال 1976 راس ساعت شش صبح فرزند مرده رابرت تورن بدنیا می اید رابرت که سفیر امریکا است و از اینکه بچه شان مرده است و همسرش این بار مطمئنا خودکشی میکند ناراحت است که پدر اسپیلتو رییس بیمارستان به او پیشنهاد میدهد فرزندی در این بیمارستان بدنیا امده است و مادرش فوت کرده او به یک مادر احتیاج دارد و همسر شما هم به یک بچه. رابرت قبول میکند ولی چیزی به همسرش نمی گوید سرپرستی او را بر عهده میگیرد ولی با ورود این موجود به زندگیشان اتفاقات ناگواری رخ میدهد و پس از مدتی از هشدارهای یک کشیش در میابند که این موجود پسر شیطان ضد مسیح یا دجال که در انجیل به ان اشاره شو دارای نماد 666 روی  سرش است و رابرت قصد از بین بردنش را دارد اما ...


پیشنهاد میکنم این فیلم را با زبان اصلی یا زیرنویس ببینید چون دوبلور های تازه کاری این فیلم را دوبله کرده اند و بسیار دوبله ضایع و مسخره ای داره