فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

آزمون تیزهوشان


دانلود PDF سوالات ورودی آزمون تیزهوشان 95/96

برای دانلود سوالات کلیک کنید

توجه: سوالات برای پایه دهم میباشد به محض رسیدن پاسخنامه و اعلام نتایج دهم این موارد در وبلاگ قرار میگیرد

دانلود فیلم جذاب و دیدنی ماموریت غیرممکن 4 با دوبله فارسی

نام فیلم: ماموریت غیرممکن 4 (Mission Impossible)

سال تولید: 2011

مدت زمان: 2 ساعت و دوازده دقیقه

دوبله فارسی و انگلیسی به علاوه زیرنویس


خلاصه فیلم: در طی یک ماموریت کاخ کرملین روسیه منفجر میشود و این انفجار به گردن IMF می افتد اما ایتان هانت و گروهش در پی به دام انداختن مسئول انفجار و اثبات بی گناهی خود هستند


دانلود فیلم با کیفیت 1080 و با حجم  2140 کگابایت        پارت1         پارت2         پارت3

دانلود فیلم با کیفیت 720 و با حجم  1100 مگابایت             پارت1         پارت2

دانلود فیلم با کیفیت 480 باحجم  546 مگابایت

دانلود صوت فارسی فیلم