فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم Green Book 2018


نام فیلم : Green Book 2018 (کتاب سبز)

کارگردان : Peter Farrelly

بازیگران : Viggo Mortensen - Mahershala Ali

این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم There Will Be Blood 2007


نام فیلم : There Will Be Blood 2007 (خون به پا خواهد شد)

کارگردان : Paul Thomas Anderson

بازیگران : Daniel Day Lewis - Paul Dano

این فیلم اثری اقتباسی از رمانی به نام نفت است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم About Eli 2009


نام فیلم : About Eli 2009 (درباره الی)

کارگردان : Asghar Farhadi

بازیگران : ترانه علیدوستی - گلشیفته فراهانی

این فیلم یک اثر غیراقتباسی است که توسط خود کارگردان، یعنی اصغر فرهادی نوشته شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  ادامه مطلب ...

دانلود فیلم A Clockwork Orange 1971


نام فیلم : A Clockwork Orange 1971 (یک پرتقال کوکی)

کارگردان : Stanley Kubrick

بازیگران : Malcolm McDowell - Patrick Magee

این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام از آنتونی برجس است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  ادامه مطلب ...

دانلود فیلم amores perros 2000


نام فیلم : amores perros 2000 (عشق سگی)

کارگردان : Alejandro Gonzalez Inarittu

بازیگران : Emilio Echevarria - Gael Garcia Barnel

این فیلم یک اثر غیر اقتباسی است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

ادامه مطلب ...