فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم Life of Pi 2012


نام فیلم : Life of Pi 2012 (زندگی پای)

کارگردان : Ang lee

بازیگران : Suraj Sharma - Irfan Khan

این داستان اقتباسی از اثری به همین نام از یان مارتل است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  ادامه مطلب ...

دانلود فیلم The Social Network 2010


نام فیلم : The Social Network 2010 (شبکه اجتماعی)

کارگردان : David Fincher

بازیگران : Jesse Eisenberg - Andrew Garfield

بر اساس یک داستان واقعی (اقتباسی)

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  ادامه مطلب ...

دانلود فیلم The Shawshank Redemption 1994 دوبله فارسی


نام فیلم : The Shawshank Redemption 1994 (رهایی در شاوشنک)

کارگردان : frank darabont

بازیگران : tim robbins - morgan freeman - ...

بر اساس کتابی به همین نام از استیون کینگ

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

ادامه مطلب ...