فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم Green Book 2018


نام فیلم : Green Book 2018 (کتاب سبز)

کارگردان : Peter Farrelly

بازیگران : Viggo Mortensen - Mahershala Ali

این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 نکات جالب درباره فیلم:

1 - فیلم در سایت IMDb در لیست 250 فیلم برتر قرار دارد.

2 - فیلم در مراسم اسکار سال 2019، جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین بازیگر مکمل مرد برای ماهرشالا علی، به ارمغان آورد.

3 - این نکته نیست. ولی به نظر من فیلم واقعا خوب و خوش ساختی است.


داستان:

تونی لیپ که در کلوب های شبانه کار میکند، به علت اتفاقی که در آنجا میفتد از کار بی کار میشود. او که به دنبال کار جدیدی است، از طرف یکی از دوستانش به او پیشنهاد میشود تا راننده یک دکتر شود. وقتی تونی به ملاقات دکتر میرود متوجه میشود که او پزشک نیست بلکه یک پیانیست سیاهپوست است. سرانجام تونی قبول میکند با درآمد هفته ای 125 دلار برای هشت هفته راننده دکتر دان شرلی در تور موسیقی جنوب آمریکا شود ...

این فیلم درباره نژاد پرستی است و به خوبی حماقت انسان هایی را که رنگ پوست را به استعداد و توانایی ترجیح میدهند به نمایش میگذارد. خط داستانی فیلم عالی است و در این میان بازی بازیگران هم خالی از لطف نیست.


لینک دانلود فیلم دو زبانه (فارسی و انگلیسی) نسخه 720

لینک دانلود فیلم دو زبانه (فارسی و انگلیسی) نسخه 1080

لینک ها برگرفته از سایت www.doostihaa.com هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 23:41

فیلم خوبی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.