فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم ترسناک جن گیر 1

نام: جن گیر - (the exorcist)

حجم: 1039 مگابایت

دوبله فارسی

کیفیت بالا و عالی

بدون سانسور

محصول: آمریکا

سال تاسیس: 1973


تماشای تریلر فیلم


دانلود نسخه ی 720 پیکسلی


داستان: ریگن دختری دوازده ساله توسط سه روح تسخیر می شود مادرش کریس مک ویل یکی از بازیگران آمریکایی دخترش را پیش 88 دکتر میبرد اما دخترش هیچ تغییری نمی کند و حال او وخیم تر نیز میشود تا اینکه به پیشنهاد یکی از دکتر ها او را پیش یکی از کشیش های جوان کلیسا دیمین کاراس میبرند کاراس به تسخیر شدن ریگن پی میبرد و کلیسا او و کشیشی دیگر به نام پدر مرین را برای مراسم جن گیری میفرستند مرین جان خود را از دست میدهد و کاراس به قیمت جان خودش روح را خارج میسازد ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 19:17

ایول بابا چه وبلاگ خوبی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.