فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود انیمیشن مربی اژدها 2

    

نام: چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲ – How to Train Your Dragon 2
» سال تولید: ۲۰۱۴
» کارگردان: Dean DeBlois
» شرکت تولید کننده: DreamWorks Animation, Mad Hatter Entertainment
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۱۰۲ دقیقه
» زبان: سه زبانه (دوبله گلوری + دوبله آواژه + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio < Play در نرم‌افزار مدیا پلیر کلاسیک)
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p) + نسخه ۳ بعدی (۳D SBS 1080p)



دانلود نسخه 720 پیکسلی با حجم 980 مگابایت


دانلود نسخه 1080 پیکسلی با حجم 1630 مگابایت


دانلود نسخه سه بعدی  با حجم 1790 مگابایت


فرمت فایل ها : MKV

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.