فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود انیمیشن FROZEN 2013


نام : منجمد

سال تولید: 2013

محصول: آمریکا، کمپانی والت دیزنی

دوبله فارسی

جایزه بهترین انیمیشن سال


لینک دانلود نسخه 720 پیکسلی

لینک دانلود نسخه 1080 پیکسلی

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 22:32 http://mkhaledy.blogfa.com

بابااین چیزای سوسولانه چیه برودوتافیلم ترسناک بذاررووبت فدات نشم

باشه اما فروزنو حتما یه نگاهی بنداز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.