فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم انابل 2014

نام: عروسک آنابل 2014

مدت زمان : 99 دقیقه

توزیع کننده: کمپانی وارنر برادرز

محصول آمریکا

حجم: 778 مگابایت   و    1520 مگابایت

دوبله فارسی

لینک دانلود نسخه 720

لینک دانلود نسخه 1080


داستان : میا و جان یک زوج جوان هستند و که بزودی صاحب فرزندی خواهند شد جان اقدام به خرید عروسکی با قدمت برای همسرش میا میکند اما با ورود این عروسک ترسناک به زندگی شان اتفاقات  ناگواری رخ می دهد.....                                                                

نظرات 1 + ارسال نظر
آنوشکا شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 09:29 http://morvaridiazjenseketab.mihanblog.com/

به نظر جالب میآد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.