فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

فیلم و انیمیشن

سلام خوش اومدید. من تو این وب، فیلم هایی رو که خودم خوب میدونم و حتما هم دیدمشون رو براتون میذارم. یه کانال تلگرام طنز و جوک هم دارم اگه خواستید یه سر بهش بزنید @pashmaddin

دانلود فیلم The Shawshank Redemption 1994 دوبله فارسی


نام فیلم : The Shawshank Redemption 1994 (رهایی در شاوشنک)

کارگردان : frank darabont

بازیگران : tim robbins - morgan freeman - ...

بر اساس کتابی به همین نام از استیون کینگ

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 این فیلم در وبسایت IMDb با داشتن بیش از دو میلیون رای در رتبه اول قرار دارد.

فیلم در مراسم اسکار در چند عنوان نامزد شد اما در هیچ یک برنده نشد.

امتیاز از 10 : 9.3

نکات جالب در مورد فیلم :

1 - این فیلم یک شکست تجاری بود اما با پخش نسخه نمایش خانگی توانست فروش کند.

2 - شخصیت رد در فیلم یک سیاه پوست است اما در رمان یک سفید پوست.

3 - در ابتدا قرار بود نقش اندی دوفرین به تام هنکس برسد اما سرانجام تیم رابینز انتخاب شد.

4 - فیلم مورد بی مهری آکادمی قرار گرفت و برنده هیچ جایزه ای نشد اما بعد ها در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم در میان کاربران به عنوان اول رسید.

5 - استیون کینگ حق اقتباس از این رمان را به کارگردان فقط با 2 دلار فروخت.


داستان : اندی دوفرین، کارمند بانک به دوبار حبس ابد به دلیل قتل همسر و معشوقه همسرش متهم میشود و این در حالی است که اندی در آن شب در حالت مستی بوده و چیزی به یاد نمیاورد. اندی به زندان شاوشنک منتقل میشود و در آنجا با استفاده از هوش و دانایی خود، پیش رییس زندان و زندانیان محبوب میشود و پس از مدتی اتفاقاتی میافتد که معلوم میشود اندی بی گناه است و ...


لینک دانلود فیلم دو زبانه (فارسی و انگلیسی) 720

لینک دانلود فیلم دو زبانه (فارسی و انگلیسی) 1080


شاید من در تعریف کردن داستان بیان قوی ای نداشته باشم اما مطمئن باشید از فیلم لذت خواهید برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.